Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Nákupy bez rizika

http://static.allegrostatic.pl/site_images/56/0/aukroplus/ico-big.png Na největším obchodním portále součastnosti Aukro, máme právo užívat statusu Aukro+ prodejce, s hodnocením našich služeb 5-ti hvězdičkami z 5-ti možných, tedy nejvyšší kvality služeb.

Dodací podmínky

 

Doprava a platba:

1. Kurýrní společnost - označeno - GLS, GEIS

zboží je posíláno přepravní společností - GEIS, PPL, DPD, nebo jinou, podle možností.
Pro zásilky do hmotnosti 40 kg (nelze posílat houpačky, zahradní nábytek, nadrozměrné zásilky)

Objednávky do 3.000,- Kč

Platba převodním příkazem předem - Kč 129,-

Platba při převzetí - dobírkou - Kč 159,-

Objednávky nad 3.000,- Kč

Platba převodním příkazem předem - ZDARMA

Platba při převzetí - dobírkou - Kč 30,-

 

2. Osobní odběr:

Po-Pá - 9.00-15.30 (vždy po telefonické dohodě) - Křížíkova 1099, Jičín, 506 01 (bývalá budova ČEZ, přízemí) - JE NUTNÉ ZBOŽÍ OBJEDNAT NA E-SHOPU, POČKAT NA VÝZVU K VYZVEDNUTÍ.

 

 

3. Nákup na splátky

Nabízíme vám při nákupu nad 3.000 Kč zboží pořídit na splátky od společnosti Essox. Podmínky pro nákup na splátky jsou uvedeny níže.

 

Doprava do zahraničí

Do zahraničí posíláme zásilky podle platného aktuálního ceníku přepravce. Platby ze zahraničí jsou uskutečňovány v CZK, včetně přepravy.

Podmínkou pro zaslání zboží do zahraničí je nutnost úhrady zboží, včetně přepravného, předem na náš účet.

Shipping abroad
By sending shipments abroad under the current pricelist carrier. Payments from abroad are only accepted in CZK, including transportation.
Prerequisite for sending goods abroad is the payment of goods, including transport in advance on our account. The invoice will be created in CZK.

For more informations you can contact us by mail: info@akcnivyrobky.cz. We answer you in English.

Dostupnost zboží - u zboží je uvedena dostupnost skladem u nás nebo u dodavatele, podle informací, které automaticky získáváme z importních dat. Máte tak možnost si objednat i více kusů zboží, které Vám je poté doručeno. 

Daňový doklad:
Při nákupu zboží vám bude vystaven daňový doklad, který je přikládán ke zboží. V případě, že jej neobdržíte kotanktujte nás e-mailem, doklad vám obratem pošleme. Jsme plátci DPH, tedy daňový doklad obsahuje veškeré náležitosti pro případné uplatnění DPH v účetnictví.

 

Upřesnění dodacích podmínek výrobků z jednotlivých sekcí:

Zahradní nábytek:

S ohledem na poškození výrobku je zahradní nábytek odesílán především ve čtvrtek, aby byl doručen v pátek. Dáváme přednost nepoškození výrobku, před rychlostí dodávky zboží, která může znamenat poškození nábytku. Proto ve čtvrtek zajišťujeme přepravu na svozová depa přepravních společností vlastním vozidlem.

Postup při poškození obalu zboží, nebo zboží při přepravě:

Reklamace přepravy:

V případě, že balík jeví známky poškození při doručení, zapište tuto skutečnost do přepravního listu dopravce, požádejte jej o možnost kontroly obsahu balíku, pokud bude výrobek poškozen, ihned sepište s přepravcem zápis o poškození. V případě, že tak neučiníte ihned, máte 24 hodin na podání reklamace u přepravní společnosti, ale její vyřízení se tímto velmi ztěžuje. Poškozená zásilka se vždy reklamuje u přepravní společnosti! Poté nám pošlete na e-mail kopii vašeho uplatnění reklamace u přepravní společnosti a my vám pomůžeme reklamaci řešit, případně ji za vás vyřešíme.

Pokud se výrobek poškodí v průběhu užívání, poté nás informujte o této skutečnosti na náš e-mail. Obdržíte informace, jak v takovémto případě postupovat, aby reklamace byla řešena co nejdříve.
Vámi zakoupené zboží můžete bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14 dnů od jeho zakoupení. Postup je uveden níže v Obchodních podmínkách!

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 dnů od jejího uplatnění. Při odstoupení od smlouvy budou peníze vráceny do 30-ti dnů na váš účet. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.

Pro případ reklamace můžete využít i náš formulář k reklamaci.

 

Adresa pro zasílání zboží na reklamaci, nebo jeho vrácení:

Vilém Dostál, Křižíkova 1099, Jičín, 506 01. Zboží neposílejte na dobírku.

Obchodní podmínky

 

1. Objednávka:

Objednávky zboží je možné realizovat pomocí e-shopu, e-mailem nebo telefonicky.

2. Lhůta dodání:

Lhůta  dodání dle poptávky zákazníka do cca 5-ti dnů, vyjma dodávky nábytku, kdy se lhůta dodání nábytku může prodloužit s ohledem na osobní doručování nábytku přímo zákazníkovi, kdy upřednostňujeme dodání zboží bez poškození, před rychlostí dodávky. O přesném termínu dodání Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky po obdržení Vaší objednávky.

3. Cena:

Cena je vždy uváděna a účtována včetně DPH. Cena uvedená v době objednávky je
pro firmu závazná.

4. Cena dopravy :


Pokud zvolíte platbu převodním příkazem, neplatíte žádné doběrečné, zboží Vám přijde po připsání částky na účet. Dopravné zdarma je pouze na území České republiky. V případě zaslání zboží mimo Českou republiku, Vám bude doprava spočítána dle zásilky, její hmotnosti a rozměru, podle aktuálního ceníku přepravní společnosti TOPTRANS, GEIS.
Doprava je realizována přes partnery GLS, Geis, Česká pošta s.p., TOPTRANS, nebo jinou přepravní společností, lze dohodnout i osobní odběr.

Cena výrobků je uvedena bez dopravného.

Pokud není výslovně uvedeno, že cena je včetně přepravného, je za přepravu účtován poplatek následovně:
Při objednávce nad 3.000,-- Kč s DPH je přepravné zdarma u výrobků do hmotnosti 30 kg.

Při objednávce nad 3.000,-- Kč s DPH a platbě na dobírku je účtován poplatek ve výši 30,-- Kč.

Při objednávce nižší než 3.000,-- Kč s DPH je dopravné účtováno ve výši 129,-- Kč.

Při objednávce nižší než 3.000,-- Kč s DPH a platbě na dobírku je cena včetně dopravného ve výši 159 Kč.

Cena je stanovena na zásilky do 30 kg celkem.

K zásilkám od 30kg výše je účtována sazba dle aktuálního platného ceníku za přepravu a dobírku společností TOPTRANS, nebo GEIS, PPL, DPD.

Při odběru nadrozměrných výrobků, které je nutné posílat na paletách (zahradní houpačky, zahradní sestavy, kovové nesklápěcí zahradní židle, krby betonové, posilovací lavice apod.) je cena stanovována individálně, podle dopravné vzdálenosti a hmotnosti, podle platného ceníku TOPTRANS, nebo GEIS, bez ohledu na jejich hmotnost.

Nad 90kg je přeprava počítána individuálně a oznámena zákazníkovy ještě před potvrzením objednávky.

 

Osobní odběr zboží je možný v pracovní době 9.00-15.30 hodin PO - PÁ:

Jičín, Křižíkova 1099.

5. Platba za zboží:

Zboží je zasíláno na dobírku, nebo po uhrazení zálohové/proforma faktury.
Pokud si zvolíte dobírku - platíte při převzetí zboží.
Pokud si zvolíte bankovním převodem - uhraďte částku uvedenou ve Vaší objednávce na účet vedený u Komerční banky, číslo účtu - 19-6867660287/0100. Jakmile přijdou peníze na účet, je zboží ihned odesíláno. Pokud nebude provedena úhradu do 5-ti dnů, automaticky objednávku zrušíme.

6. Reklamační řád

Případné reklamace vyřizujeme dle reklamačního řádu, v souladu s Občanským zákoníkem a se Zákonem o ochraně spotřebitele.
Při zaslání reklamace, nezapomeňte přiložit kopii prodejního dokladu.

"V souladu s ust. zákona č. 89/2012 Sb povinen uplatnit vady zaslaného zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí (týká se zjevných vad, které zboží vykazovalo v okamžiku převzetí). Za účelem zachování práv z odpovědnosti je zákazník povinen pečlivě prohlédnout zboží ihned po jeho přijetí. Za zjevné vady jsou považovány ty vady, které jsou pouhým okem zjistitelné ještě před prvním použitím zboží i bez nutnosti zvláštních odborných znalostí. 
Za uplatnění vad „bez zbytečného odkladu“ je považováno jejich uplatnění nejpozději do prvního použití zboží.
Nárokům z vad, neuplatněných zákazníkem bez zbytečného odkladu po převzetí zboží a před jeho prvním použitím, nemůže být vyhověno.

Na vady, které zboží neneslo při převzetí a které se vyskytnou v průběhu jeho používání, poskytujeme záruku v délce dvou let, nestanoví-li výrobce delší rozsah záruční doby. Kupující je v tomto případě povinen se řádně seznámit s podmínkami rozšířené záruční lhůty, nad rámec zákona, ze strany výrobce.
Tato záruka se nevztahuje na ty vady zboží, které byly způsobeny jeho běžným opotřebením, nebo v důsledku jeho nesprávného používání či ošetřování." Pro uplatnění reklamace můžete využít i náš formulář.

7. Reklamace dodávky:

Za odeslané zboží až do okamžiku jeho převzetí zákazníkem, nese veškerá rizika spojená s přepravou naše společnost. Jestliže bude při dodání zboží poškozen obal, sepište před převzetím zboží s dopravcem protokol o rozsahu poškození nebo zboží nepřebírejte!
V případě, že bude zjištěno poškození zboží až po rozbalení, musí být sepsán do 24 hodin
od převzetí  tohoto zboží zápis s dopravcem. Bez zápisu o poškození nelze uznat
oprávněnost reklamace vzniklé přepravou. Reklamovat kompletnost obsahu dodávky
je možno do dvou pracovních dní ode dne převzetí zboží.

8. Lhůta pro vrácení zboží

Kupujete-li zboží jako soukromá osoba, nikoli právnická osoba či fyzická osoba – podnikatel (IČO), máte v souladu  se zákonem 89/2012 Sb. možnost odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od  převzetí zboží (toto ustanovení platí při objednání přes e-shop). V takovém případě se zavazuje uhradit provozovateli poplatky spojené s dodáním zboží. V případě vrácení zboží nás prosím kontaktujte písemně a uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla prodejního dokladu, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresy pro vrácení peněz. Následně zašlete zboží v pokud možno v originálním obalu spolu s dokladem o koupi a příslušenstvím zpět na naši adresu.

Neposílejte zboží na dobírku, nebude převzato. Finanční částka, včetně poštovného zaplaceného společně se zbožím, Vám bude vyplacena do 30-ti dnů po obdržení a kontrole vráceného zboží.

Prodávající má právo na úhradu nutných nákladů spojených s vrácením zboží.

Prodávající má právo na náhradu prokazatelné výše škody v případech, kdy zboží bylo vráceno poškozené nebo opotřebované a to ve výši nezbytně nutné pro uvedení výrobku v bezvadný stav.

Pro odstoupení od kupní smlouvy můžete využít náš elektronický formulář.

Jaké zboží nelze vrátit

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:

·     na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,

·     na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,

·    na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,

·    na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,

·    na dodávku novin, periodik a časopisů,

·    spočívajících ve hře nebo loterii.

Kupující nemá nárok na náhradu nákladů spojených s vrácením zboží v důsledku odstoupení od smlouvy. Prodávající má nárok na úhradu oprávněných nákladů spojených s vrácením zboží.

Odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele/prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu a to do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího.
Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se zákazníkem v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá). Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic namísto čtyř, a jiné zjevné chyby v psaní. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

9. Ochrana osobních dat

Prodávající se zavazuje neposkytovat osobní údaje, které mu poskytl kupující, žádným třetím osobám. Na žádost kupujícího vymaže prodávající poskytnuté údaje z databáze zákazníků.
Kromě údajů, které slouží k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede.

10. Garance okamžité výměny zboží při poškození přepravní společností


V případě poškození zboží přepravní společností se prodávající zavazuje jej okamžitě vyměnit za nové, při splnění následujících podmínek:

a) kupující si řádně převezme zásilku od přepravní společnosti a zkontroluje její obsah tak, aby ihned zjistil, zda zásilka neobsahuje poškozené zboží.

b) pokud bude zboží poškozeno, je povinen sepsat PROTOKOL O POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ a to ihned s řidičem přepravní společnosti.

c) Kupující je povinen uplatnit REKLAMACI poškozené zásilky u přepravní společnosti a nahlásit prodávajícímu toto poškození, včetně zaslání kopie PROTOKOLU O POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ na e-mail prodávajícího - info@akcnivyrobky.cz

d) Garance se nevztahuje na poškozené zboží, které si zákazník, v souladu s tímto ustanovením, tedy odst. a), b), c), bodu 10. Obchodních podmínek, řádně nepřevzal, případně uplatnil reklamaci poškozeného zboží déle, tedy ne ihned při převzetí zásilky od přepravní společnosti. V takovémto případě je kupující povinen počkat na výsledek reklamačního řízení a prodávající není povinen tuto garanci výměny zboží poskytnout.

e) Na garanci okamžité výměny zboží při poškození přepravní společností podle bodu 10. Obchodních podmínek, není právní nárok.

 

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY PLATNÉ OD 1. 1. 2014

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.akcnivyrobky.cz od 1. 1. 2014.
  2. Provozovatelem internetového obchodu www.akcnivyrobky.cz je společnost Vilém Dostál, IČO 48993301 (dále jen "prodávající")
  3. Obchodní podmínky blíže upravují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků při prodeji zboží prostřednictvím internetového obchodu www.akcnivyrobky.cz.
  4. Zákazník spotřebitel (dále jen "spotřebitel") je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
  5. Zákazník, který není spotřebitel, je podnikatel (dále jen "podnikatel"). Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
  6. Spotřebitel nebo podnikatel může být v následujících ustanoveních označován společným termínem také jako kupující. V případech, kdy dané ustanovení se vztahuje přímo k osobě spotřebitele, bude v textu takového ustanovení uveden přímo spotřebitel.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Vystavení zboží v katalogu internetové prodejny není nabídkou, nýbrž pouze výzvou k podání nabídky. Nabídku podává kupující zasláním objednávky. Doručení objednávky prodávající potvrdí automatickým emailem, který není přijetím nabídky. Následně musí prodávající objednávku kupujícího výslovně potvrdit nebo odmítnout, teprve výslovným potvrzením objednávky je uzavřena kupní smlouva.
  2. Kupující má možnost před odesláním objednávky zjišťovat a odstraňovat chyby vzniklé při zadávání dat v objednávce, zejména má možnost jednotlivé položky z virtuálního košíku odstraňovat, kontrolovat a měnit údaje uvedené v objednávce, především množství a druh zboží a kontaktní údaje.
  3. Prodávající neodpovídá za dostupnost všech vystavovaných produktů, veškeré zboží je vystavováno s výhradou vyčerpání zásob nebo ztrátou schopnosti prodávajícího plnit.
  4. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, s reklamačním řádem, možností odstoupit od smlouvy a podmínkami ochrany osobních dat, a že s nimi plně souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
  5. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
  6. Prodávající potvrdí kupujícímu doručení jeho objednávky, doručení objednávky je potvrzeno automaticky prostřednictvím emailové zprávy odeslané ze serveru prodávajícího. Na vznik kupní smlouvy však toto potvrzení nemá vliv.
  7. Místem doručení zboží je adresa doručení uvedená kupujícím v objednávce.
  8. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem jeho převzetí.
  9. Vyplněním registračního formuláře či objednávky v rámci internetového obchodu www.akcnivyrobky.cz kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Objednávka kupujícího a komunikace mezi prodávajícím a kupujícím je archivována. Přístup k těmto informacím je možný na vyžádání. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Odesláním objednávky souhlasí kupující se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího, zasíláním obchodních sdělení, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo na přístup ke svým osobním údajům, stejně tak na případnou opravu. Veškeré osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují přepravní společnosti, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v rozsahu, který je potřebný pro doručení zboží.
  10. Pokud je k výrobku poskytovaný dárek, dochází ohledně tohoto dárku mezi kupujícím a prodávajícím k uzavření darovací smlouvy. Darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím se uzavírá s rozvazovací podmínkou, kterou je využití zákonného práva kupujícího jako spotřebitele podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy na zboží, k němuž je poskytován dárek. V takovém případě darovací smlouva pozbývá účinnost a zaniká spolu s kupní smlouvou a kupující je povinen společně s vraceným zbožím vrátit s ním poskytnutý dárek. Pokud tak kupující neučiní, dochází u něj k bezdůvodnému obohacení.
  11. Náklady ze strany prodávajícího vůči kupujícímu v souvislosti s užitím komunikačního prostředků na dálku nevznikají žádné. Náklady na straně kupujícího vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (zejména náklady na internetové připojení a telekomunikační poplatky) si hradí kupující sám.

Platební podmínky, expediční lhůty a přepravné

  1. Veškeré zboží bude expedováno v souladu s expediční lhůtou uvedenou ve výslovném potvrzení objednávky zboží. V případě, že z provozních důvodů nebude možné expediční lhůtu dodržet, bude kupující o této skutečnosti okamžitě informován telefonicky nebo emailem. U platby dobírkou začíná expediční doba běžet v okamžiku objednání, u ostatních plateb je za začátek expediční lhůty považován okamžik připsání platby na účet prodávajícího.
  2. Přepravné je stanoveno v závislosti na povaze zboží a na kupujícím vybraném druhu dopravce v ceníku dopravného a dobírkovného.
  3. Platební podmínky a popis jednotlivých druhů plateb je specifikován výše v dodacích podmínkách, které jsou nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

Reklamace

  1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s "Reklamačním řádem" internetového obchodu www.akcnivyrobky.cz a právním řádem platným v ČR.
  2. "Reklamační řád" internetového obchodu www.akcnivyrobky.cz je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka - spotřebitele

  1. Spotřebitel má právo právo podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit písemně nebo elektronickou formou od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud se tak spotřebitel rozhodne, vrátí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování zpět prodávajícímu. V případě, kdy je předmětem kupní smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od smlouvy by mělo obsahovat číslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu pro vrácení peněz. Peníze je možno vrátit rovněž v hotovosti v sídle společnosti, nebo její pobočky.
  2. Prodávající vrátí spotřebiteli zpět peněžní prostředky přijaté od spotřebitele buď stejným způsobem, jakým je prodávající od spotřebitele přijal nebo předem dohodnutým způsobem do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve než mu spotřebitel zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  3. V případě, že bude zboží vrácené ve lhůtě 14 dnů nekompletní, opotřebené či poškozené a dojde tím ke snížení hodnoty, přičemž toto snížení hodnoty vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, můžeme vracenou kupní cenu snížit o částku snížení hodnoty zboží dle § 1833 občanského zákoníku. Spotřebitel ponese náklady spojené s navracením zboží dle ustanovení § 1820 odst. 1 g) občanského zákoníku.
  4. Právo na odstoupení od kupní smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením 1837 občanského zákoníku nemá zejména v případě smluv:
    1. O dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele,
    2. O opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost. To neplatí v případě provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
    3. O dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodu jej není možné vrátit.

    Pro odstoupení od kupní smlouvy můžete využít i náš elektrinický formulář pro Odstoupení od kupní smlouvy.

Nepřijetí objednávky, právo na změnu ceny

  1. Prodávající si vyhrazuje právo nepřijmout objednávku nebo její část v těchto případech:
    1. zboží se již nevyrábí nebo nedodává
    2. výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží
    3. vystavená cena zboží je chybná (z důvodu chyby při hromadném zpracování dat apod).
  2. V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.
  3. Doba, po kterou zůstává cena zboží v platnosti je doba od okamžiku jejího zveřejnění na internetových stránkách prodejce do okamžiku zveřejnění její změny. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen prodávaného zboží. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu výslovným potvrzením objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku výslovného potvrzení objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.

Možnosti řešení sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.

Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u podnikatele poprvé. Podnikatel má pak povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení jakožto strana sporu (zatímco pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná) a zároveň má povinnost ve lhůtě 15 pracovních dnů od obdržení vyrozumění o zahájení sporu poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem  uvedeným v návrhu na zahájení mimosoudního spotřebitelského sporu. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno ve lhůtě do 90 dnů od jeho zahájení, u zvlášť složitých sporů pak lze tuto lhůtu prodloužit o dalších 90 dnů.

Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
  2. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného) uvedenou v katalogu internetové prodejny www.akcnivyrobky.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
  3. Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky s vyloučením norem mezinárodního práva soukromého.

 

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD PLATNÝ OD 1. 1. 2014

 

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. ledna 2014. Reklamační řád byl zpracován v souladu s ustanovením zákona č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákona.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon"). Vztahuje se na zboží, u něhož jsou v zákonem stanovené době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").

Vymezení pojmů

Prodávající
je Vilém Dostál, se sídlem Újezd pod Troskami 48, Rovensko pod Troskami, 512 63, IČ: 48993301.
Zákazník
spotřebitel (dále jen "spotřebitel") je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Zákazník, který není spotřebitel
je podnikatel (dále jen "podnikatel"). Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Spotřebitel nebo podnikatel může být v následujících ustanoveních označován společným termínem také jako kupující. V případech, kdy dané ustanovení se vztahuje přímo k osobě spotřebitele, bude v textu takového ustanovení uveden přímo spotřebitel.

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ust. § § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

  1. má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  2. se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  3. věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  4. je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  5. věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, lze odstoupit od smlouvy.

Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud věc nelze řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupující působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Doba pro uplatnění práv z vadného plnění začíná běžet převzetím zboží. Do této doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je spotřebitel povinen po skončení opravy zboží převzít. Dojde-li k výměně zboží za nové, začíná běžet doba pro uplatnění práv z vadného plnění znovu od začátku, od převzetí nového zboží.

Postup při reklamaci kupujícího:

  1. Pro uplatnění reklamace doporučujeme se obrátit přímo na nejbližší autorizovaný servis, který naleznete na stránkách výrobce, v návodu k použití nebo v záručním listě, je-li ke zboží vydán. Reklamace tak bude vyřízena nejrychlejší možnou cestou. Servis Vám sdělí úplné a odborné informace k Vaší závadě, a zda se jedná o vadu, kterou lze odstranit svépomocí.
  2. Pokud není možné uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu, obraťte se na provozovnu prodávajícího na adrese Křižíkova 1099, Jičín, 506 01, nebo na e-mail: akcnivyrobky@seznam.cz.
  3. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  4. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
  5. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího doporučuje prodávající kupujícímu zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, doporučuje prodávající kupujícímu zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. Prodávající doporučuje kupujícímu neprodleně informovat o případném poškození zboží během přepravy také prodávajícího.
  6. Je-li zboží doručováno na zadanou adresu smluvním přepravcem, doporučuje prodávající kupujícímu zboží překontrolovat v přítomnosti řidiče, a to neodkladně. Pokud bude obal nebo zboží jevit známky poškození, je nutno tuto skutečnost uvést v přepravním listě, který obdržíte od řidiče při převzetí.
  7. Je-li zboží doručováno na zadanou adresu jiným smluvním přepravcem, doporučuje prodávající kupujícímu překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a zjevné vady zboží reklamovat u prodávajícího.
  8. V případě přepravní škody uchovejte obal, v němž je zboží přepravováno, pro případnou fotodokumentaci, případně jej sami zdokumentujte
  9. Při osobním odběru zboží doporučuje prodávající kupujícímu překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady ihned uplatnit u prodávajícího.
  10. Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem www.akcnivyrobky.cz reklamovatelná vada nebo rozpor s kupní smlouvou, může kupující uplatnit reklamaci písemně nebo e-mailem, případně u v kupní smlouvě uvedeného servisu a na výše uvedené provozovně prodávajícího (jedná-li se o kupujícího - spotřebitele).
  11. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:
    Vilém Dostál - Reklamační oddělení
    Křižíkova 1099
    506 01 Jičín
    resp. na e-mailové adrese: akcnivyrobky@seznam.cz.
  12. Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.
  13. Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (výdejní místo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).
  14. Pro urychlení vyřízení reklamace doporučuje prodávající kupujícímu předložit daňový doklad - fakturu a záruční list. Zboží zaslané do servisního střediska musí být v úplném stavu včetně kabelů a ostatního příslušenství.
  15. V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je kupující povinen buď zboží zabalit do originálního obalu, nebo zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě může na zboží vzniknout poškození, za které prodávající neodpovídá.
  16. Vada, která vznikla neodbornou montáží nebo jiným neodborným uvedením věci do provozu, bude považována za vadu věci, pouze pokud tato montáž nebo uvedení do provozu byly sjednány v kupní smlouvě a byly provedeny prodávajícím nebo jinou osobou na odpovědnost prodávajícího. To platí rovněž v případě, kdy montáž nebo jiné uvedení věci do provozu provedl kupující a vada vznikla na základě nesprávných pokynů uvedených v návodu k montáži nebo k uvedení věci do provozu.
  17. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či jeho části či vrácením zaplacené kupní ceny případně poskytnutím slevy z kupní ceny.
  18. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škodu vyplývající z provozu produktů a škodu způsobenou neodborným užitím produktu.

Zvláštní ustanovení reklamačního řádu pro postup při reklamaci kupujícího - podnikatele:

  1. Podnikatel je povinen zakoupené zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po přechodu nebezpečí škody na věci. Zároveň je povinen oznámit vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, jinak nelze práva z vadného plněné přiznat.
  2. Nebezpečí škody na zboží přechází na podnikatele předáním zboží prodávajícím, nebo jestliže mu prodávající umožní nakládat.
  3. I na reklamace zboží podnikatele se vztahují podmínky dle bodu Postup při reklamaci kupujícího - spotřebitele odstavců 1, 2, 12 - 18.

Ostatní

Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na:

  • opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, .
  • vadu u věci prodávané za nižší cenu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
  • na vadu u použité věci odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem.

 

Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (např. světelný zdroj, baterie, akumulátor apod.), bývá jeho obvyklá životnost 6 měsíců. Životnost zboží představuje náchylnost k opotřebení způsobené obvyklým užíváním a není zpravidla vadou, pro kterou je možné zboží reklamovat.

Formulář k reklamaci poškozeného zboží najdete zde:


 

ADRESA PRO DORUČOVÁNÍ REKLAMACÍ A VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Vilém Dostál

Křižíkova 1099

Jičín

506 01

Tel: 736 410 377

Zboží neposílejte na dobírku!

Ochrana osobních dat

Ochrana osobních dat

  1. Osobní údaje, které jsou poskytnuty Kupujícím Prodávajícímu za účelem splnění objednávky, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
  2. Prodávající prohlašuje, že poskytnuté osobní údaje jsou důvěrné a že budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s Kupujícím a účelům níže uvedeným a nebudou jinak zveřejněny či poskytnuty třetí osobě, s výjimkou situace související s distribucí či platbou objednaného zboží.
  3. Prodávající jako správce osobních údajů shromažďuje a zpracovává se souhlasem Kupujících jejich osobní údaje: a to jméno a příjmení, adresu, telefon a emailové spojení, a to po dobu 10-ti let. Pokud Kupující projeví svůj souhlas, může mu Prodávající sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami a nabídkami.
  4. Kupující dává Prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely
    1. účely obsažené v rámci souhlasu Kupujícího,
    2. jednání o smluvním vztahu,
    3. plnění smlouvy a ochrana práv a plnění povinností Prodávajícího
    4. vedení statistiky,
    5. nabízení obchodu a služeb
    6. předávání jména, příjmení,adresy, telefonního a emailového kontaktu Kupujícího za účelem nabízení obchodu a služeb v souladu s § 5 odst. 6 zákona č. 101/2000 Sb. jinému správci (přepravní službě apod.), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním a uchováváním.
  5. Osobní údaje o Kupujícím Prodávající zpracovává v rozsahu, v jakém je Kupující poskytl v souvislosti se žádostí o smluvní či jiný právní vztah, nebo v souvislosti s jakýmkoliv smluvním či jiným právním vztahem uzavřeným mezi ním a Kupujícím, nebo v rozsahu, v jakém je Prodávající jinak shromáždil v souladu s platnými právními předpisy.
  6. Pokud Kupující písemně požádá Prodávajícího, má právo na poskytnutí informace o osobních údajích o něm zpracovávaných, účelu a povaze zpracování osobních údajů, o příjemcích osobních údajů a správcích. Kupující je dále oprávněn požádat o opravu osobních údajů, zjistí-li, že osobní údaje neodpovídají skutečnosti.
  7. Pokud se Kupující domnívá, že Prodávající zpracovává jeho osobní údaje v rozporu s právními předpisy, je oprávněn požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu i právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů se žádostí o zajištění opatření k nápravě.

Google analytics

Abychom dokázali lépe pochopit návštěvníky našich stránek, používáme, podobně jako velká většina ostatních e-shopů v ČR, službu Google Analytics, poskytovanou společností Google, Inc. (dále jen "Google"). Pro větší transparentnost vám chceme přiblížit, co všechno tato skutečnost znamená pro Vás, naše návštěvníky.

Služba Google Analytics používá souborů "cookies" (velmi malé textové soubory ukládané do vašeho počítače), které umožňující analýzu způsobu užívání těchto stránek, například anonymní statistické vyhodnocení navštěvovaných produktů a učiněná/neučiněná objednávka. Informace vygenerované souborem cookie o užívání stránky (včetně vaší IP adresy) budou společností Google přeneseny a uloženy na servery ve Spojených státech. Všechna takto získaná data jsou zpracována anonymně. Data jsou určena výhradně pro vyhodnocování užívání stránek. Anonymita je zaručena tím, že Google nebude spojovat vaší IP adresu s jakýmikoli jinými daty, která má k dispozici. Do Googlu nebudou odeslána ani žádná citlivá data, jako například, e-mail, jméno, telefonní číslo. Tyto údaje jsou odfiltrovány.

Můžete odmítnout používání souborů cookies, čímž zabráníte sběru dat o Vás. Učinit tak můžete volbou v nastavení vašeho prohlížeče. Pro některé prohlížeče si můžete nainstalovat rozšíření Plugin pro odhlášení od reklamního souboru cookie, který zabrání odesílání vašich dat do Googlu.

Google ADWords

Firma využívá reklamní systém Google Adwords. V rámci toho vyhodnocujeme anonymně procento zákazníků, kteří přišli na naše stránky z tohoto reklamního systému a učinili/neučinili objednávku. Toto vyhodnocení není spojováno s osobními daty zákazníka.

Formuláře ke stažení

Zde najdete formuláře ke stažení:

Formulář pro odstoupení od smlouvy.

 

Nákup na splátky ESSOX - podmínky

Financování spotřebního zboží zajišťujeme pro zákazníky formou spotřebitelského úvěru společnosti Essox s.r.o.
Celý proces vyřízení žádosti o úvěr je přitom velmi rychlý a nekomplikovaný.

A. Podmínky pro uzavření smlouvy

  • pořizovací cena zboží od 3 000,- do 500 000,-Kč (nebo dle omezení splátkového produktu)

  • občan ČR starší 18 let
    • zaměstnanec – zaměstnán pouze na hlavní pracovní poměr, nesmí být ve výpovědní lhůtě
    • důchodce – invalidní nebo starobní
    • Mateřská / rodičovská dovolená
    • fyzická osoba podnikatel (OSVČ) – musí podnikat minimálně 3 měsíce
    • právnická osoba (s.r.o., a.s. …) - musí podnikat minimálně 1 rok

 

Smlouvu nemohou uzavřít – nezaměstnaní, studenti, ženy/muži pobírající jiné sociální dávky (vyjma žen / mužů na mateřské dovolené).

B. Potřebné doklady

U úvěrů do 60 000,- Kč stačí jen 2 doklady totožnosti a nepotřebujete potvrzení o výši příjmů!

  • platný Občanský průkaz
  • druhý doklad totožnosti: cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, rodný list

 

U úvěru nad 60 000,- Kč potřebujete navíc

  • Zaměstnanec: originál potvrzení o příjmu - ne starší než 1 měsíc od data autorizace
  • Důchodce: kopii výměru důchodu, poslední výpis z BÚ s vyčíslením důchodu nebo kopie poslední složenky (pokud je důchod vyplácen na poště)
  • Žena/muž na mateřské dovolené: kopie oznámení o přiznání dávky podpory / rodičovského příspěvku
  • OSVČ: kopie živnostenského listu, kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a dokladu o podání daňového přiznání
  • Právnické osoby: kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a dokladu o podání daňového přiznání

 

C. Pojištění schopnosti splácet

Společně s Komerční pojišťovnou a.s. vám nabízíme výhodné pojištění schopnosti splácet, kdy v případě prokázání pojistné události dle pojistných podmínek bude úvěr doplacen Komerční pojišťovnou a.s. za vás.

Pojištění se sjednává pro případ:

pracovní neschopnosti
ztráty zaměstnání
plné invalidity
smrti

D. Postup při nákupu na splátky

1. Vybrané zboží vložte do košíku. Můžete najednou nakoupit i více výrobků - nezapomeňte na potřebné příslušenství ke kupovanému zboží atd.

2. V košíku zkontrolujte objednávku, přejděte na způsob platby a zvolte možnost nákupu na splátky ESSOX. Formu dopravy vyberte dle nabízených možností a dokončete objednávku.

3. V dalším kroku budete vyzváni k přesměrování na webovou aplikaci společnosti Essox s.r.o. (obvykle kliknutím na odkaz nebo logo), kde vyplníte požadované informace v žádosti o úvěr. Nakonec žádost odešlete ke zpracování.

4. Po odeslání žádosti obdržíte e-mailové potvrzení o přijetí žádosti. Výsledek posouzení obdržíte e-mailem většinou do 15 minut od odeslání žádosti. V krajních případech se může posouzení protáhnout do následujícího pracovního dne.  (Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání svého e-mailu.

5. E-mail s výsledkem posouzení žádosti obsahuje odkaz na stažení úvěrové smlouvy a další instrukce k vyřízení.

Důležité upozornění – zboží objednané na splátky může fyzicky převzít pouze osoba žadatele o úvěr po ověření totožnosti dopravcem na základě předloženého občanského průkazu nebo cestovního pasu. Nelze tedy pověřit jinou osobu převzetím zboží objednaného na splátky Essox.

V případě potřeby cokoli administrativně dořešit se s vámi spojí pracovník našeho internetového obchodu či společnosti ESSOX a požádají o součinnost.

E. Nabídka splátkových produktů

Vzorové výpočty lze provádět pomocí kalkulačky splátek umístěné na našem webu …….

Zde vytvoříte vyvolání kalkulačky dle technické dokumentace v bodě 2.1

Příklad financování splátkového produktu „1/10“:
Pořizovací cena zboží: 10 000,- Kč, přímá platba 1 000,- Kč, splátka: 1 000,- Kč, počet splátek: 10, výše úvěru: 9 000,- Kč, celková splatná částka: 10 000,- Kč, RPSN: 23,96%, roční úroková sazba: 23,56%. Příklad splácení platí pro smlouvy uzavřené dne 1.1.2016. Splatnost měsíční splátky je vždy k 15. dni počínaje měsícem následujícím po uzavření smlouvy. Doba trvání spotřebitelského úvěru je do data splatnosti poslední měsíční splátky.

Příklad financování splátkového produktu „1% měsíčně“:
Pořizovací cena zboží: 10 000,-Kč, přímá platba 1 000,-Kč (10%), splátka: 850,-Kč, počet splátek: 12, výše úvěru: 9 000,-Kč, celková splatná částka: 10 200,-Kč, RPSN: 24,50%, roční úroková sazba: 23,76%. Příklad splácení platí pro smlouvy uzavřené dne 1.1.2016. Splatnost měsíční splátky je vždy k 15. dni počínaje měsícem následujícím po uzavření smlouvy. Doba trvání spotřebitelského úvěru je do data splatnosti poslední měsíční splátky.

Příklad financování splátkového produktu „Standard 02“:
Pořizovací cena zboží: 15 000,- Kč, přímá platba 1 500,- Kč (10%), splátka: 1 097,- Kč, počet splátek: 15, výše úvěru: 13 500,- Kč, celková splatná částka: 16 455,- Kč, RPSN: 33,41%, roční úroková sazba: 30,99%. Příklad splácení platí pro smlouvy uzavřené dne 1.1.2016. Splatnost měsíční splátky je vždy k 15. dni počínaje měsícem následujícím po uzavření smlouvy. Doba trvání spotřebitelského úvěru je do data splatnosti poslední měsíční splátky.

Společnost Vilém Dostál, IČO 48993301 vykonává zprostředkovatelskou činnost pro ESSOX s.r.o., poskytovatele finančních služeb.

V případě dotazů k některému ze splátkových produktů nás kontaktujte

Přejeme Vám příjemné nakupování na splátky.

 

Příklad financování splátkového produktu „1/10“:
Pořizovací cena zboží: 10 000,- Kč, přímá platba 1 000,- Kč, splátka: 1 000,- Kč, počet splátek: 10, výše úvěru: 9 000,- Kč, celková splatná částka: 10 000,- Kč, RPSN: 23,96%, roční úroková sazba: 23,56%. Příklad splácení platí pro smlouvy uzavřené dne 1.1.2016. Splatnost měsíční splátky je vždy k 15. dni počínaje měsícem následujícím po uzavření smlouvy. Doba trvání spotřebitelského úvěru je do data splatnosti poslední měsíční splátky.

 

Příklad financování splátkového produktu „1% měsíčně“:
Pořizovací cena zboží: 10 000,-Kč, přímá platba 1 000,-Kč (10%), splátka: 850,-Kč, počet splátek: 12, výše úvěru: 9 000,-Kč, celková splatná částka: 10 200,-Kč, RPSN: 24,50%, roční úroková sazba: 23,76%. Příklad splácení platí pro smlouvy uzavřené dne 1.1.2016. Splatnost měsíční splátky je vždy k 15. dni počínaje měsícem následujícím po uzavření smlouvy. Doba trvání spotřebitelského úvěru je do data splatnosti poslední měsíční splátky.

 

Příklad financování splátkového produktu „Standard 02“:
Pořizovací cena zboží: 15 000,- Kč, přímá platba 1 500,- Kč (10%), splátka: 1 097,- Kč, počet splátek: 15, výše úvěru: 13 500,- Kč, celková splatná částka: 16 455,- Kč, RPSN: 33,41%, roční úroková sazba: 30,99%. Příklad splácení platí pro smlouvy uzavřené dne 1.1.2016. Splatnost měsíční splátky je vždy k 15. dni počínaje měsícem následujícím po uzavření smlouvy. Doba trvání spotřebitelského úvěru je do data splatnosti poslední měsíční splátky.

 

EET: v platnosti od: 1.3.2017

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Formulář k reklamaci

Formulář k reklamaci ke stažení ZDE

Formulář k odstoupení od smlouvy

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy najdete ZDE